donderdag 13 augustus 2015

3 nieuwe kaarten

Iedereen nog bedankt voor de reacties en Antoinette
leuk dat je mijn volgster bent geworden.
Hier een paar kaarten van alles wat.
Ik ben momenteel veel kaarten aan het borduren en is
ook weer leuk om te doen.
Er volgen nog meer maar moet nog afmaken .
 
 
Knipvel Tiny Hartz  IT Winter Wonderland 3
Borduurpatroon Find It Media Hobbyjournaal HJ 34
 
 
 
Craftables CR 1332 Vierkant
Knipvel Mattie MB 0142
 
 
Emboshoekmal Crealies Victorian 5000000/5003
(Is al een oudere mal)
Borduurgaren Mettler 9302
Borduurpatroon Adeline van Hobbyshop Christa

5 opmerkingen:

  1. Drie mooie kaartjes, Janny!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartjes Janny, En mooi geborduurd hoor.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie geborduurde kaarten Janny , die middelste met bloemen vind ik ook erg mooi, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat laat je ons prachtige kaarten zien Janny.
    Heel mooi geborduurd hoor!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaarten en prachtig borduurwerk .. ik ben een liefhebber van Bambi dus de laatste is mijn favoriet !
    Liefs en groetjes van Willeke
    Made by Willeke {My personal Blog}

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het langs komen en eventuele berichtjes.
Groetjes van Janny